Klantenservice
Klantenservice Odenneboom
Hieronder vindt u informatie over levertermijn, voorwaarden en betalingen van Odenneboom.nl. Heeft u een opmerking, klacht of een vraag die op deze pagina niet beantwoord wordt, dan verzoeken wij contact op te nemen met de klantenservice van Odenneboom, door het contactformulier op de contactpagina in te vullen!
Bestel moment, verzenddatum en ontvangstmoment
Op het moment dat u de bestelling plaatst zal uw boom direct gereserveerd worden. Om u altijd van een vers gekapte boom te kunnen voorzien hebben we er voor gekozen om uw boom pas te kappen zodra deze besteld is. U kiest een voorkeursontvangst datum die nog beschikbaar is. Afhankelijk van de drukte kan het voorkomen dat sommige datums niet meer beschikbaar zijn. De te kiezen voorkeursontvangst datums zijn doorgaans dinsdag t/m zaterdag.
Onze partners streven ernaar om alles binnen 1 werkdag (zie voorwaarden Post NL voor de uitzonderingen) na verzending bij u thuis te leveren. Als u uw bestelling op een werkdag voor 16.00 uur doet, wordt hij de volgende werkdag bij u bezorgd. Aangezien we afhankelijk zijn van het weer en onze logistieke partners gelden hier uitzonderingen op. Het is namelijk onmogelijk een Kerstboom vol sneeuw direct te verpakken, aangezien de boom pas afgezaagd wordt als u deze bestelt is er soms een 24 uur droogtijd nodig.
Verder is dit een drukke periode voor onze logistieke partners, ook deze bedrijven doen alles om de boom bij u op tijd te bezorgen, echter kan ook hier dezelfde sneeuw en regen invloed hebben op de standaard bezorgtijden. Daarom krijgt u bij elke bestelling een Track en Trace nummer waardoor u het bezorg moment in de gaten kunt houden en dus niet de hele dag zit te wachten op uw bestelling.
Verzendkosten
Als onze kerstbomen worden gratis thuisbezorgd in heel Nederland. Voor levering in België worden €6,95 verzendkosten gerekend.
Leveringsvoorwaarden Odenneboom
Odenneboom.nl levert kerstbomen in heel Nederland, van Tilburg en Eindhoven tot Groningen, maar ook in Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam.
De kerstbomen van Odenneboom worden bezorgd door Post NL. De leveringsvoorwaarden van Post NL zijn daarom ook van toepassing op dit product.
Retourneren van echte kerstbomen
Odenneboom.nl doet haar uiterste best om alleen de mooiste echte kerstbomen aan te bieden. Daarom worden alle kerstbomen altijd vers gekapt en speciaal geselecteerd op hun volle takken, symmetrie en kleur.
Toch blijft een kerstboom een natuurproduct. Dit betekent dat geen twee bomen hetzelfde zijn. De keuze voor een echte boom is daarom ook de keuze voor een unieke boom. Omdat de ‘perfecte boom’ niet bestaat hopen wij van Odenneboom.nl dat u de onderdelen die de boom uniek maken waardeert.
Omdat echte kerstbomen bederfelijk zijn, is het helaas niet mogelijk om deze retour te sturen.
Mocht u echt ontevreden zijn over uw aankoop, neem dan contact op met de klantenservice van Odenneboom via het contact formulier, met daarbij duidelijk uw ordernummer, of stuur een e-mail naar info@odenneboom.nl.
Bestelling annuleren bij Odenneboom
Zodra uw bestelling door u bevestigd is kan deze niet meer geannuleerd worden. De bestelling wordt direct klant gerelateerd doorgevoerd. De boom wordt dus specifiek voor u gezaagd. Om tijdens de drukke periode de klant goed van dienst te kunnen zijn is het proces met de zeer korte doorlooptijd geheel geautomatiseerd en praktisch onmogelijk te onderbreken.
Betalingen
Odenneboom.nl heeft er voor gekozen om u zowel Ideal aan te bieden als bankoverschijving. Zo kunt u zelf kiezen wat u het prettigst vindt.
Ideal & Bancontact
Via iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen via de veilige omgeving van uw eigen bank. Uw bestelnummer wordt direct gekoppeld aan de betaling en het track & Trace nummer van de transporteur. Onze Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact.